Tyskar

Varför måste en helg gå så snabbt. Man hinner ju inte med allt det man skulle vilja hinna med...

Fredagen blev hemmakväll med Nicole även om jag va riktigt festsugen. Vi hade Zappat inne i stan så när vi skulle åka hem till henne senare på kvällen fick vi båda ett riktigt skrattanfall. Det slutade med att Nicole börjar gråta och va tvungen att låna min strumpa för att torka tårarna.



Igår blev det utgång däremot. Inte planerat men det är då det blir som roligast. Man har aldrig tråkigt när man är ute med Mia. Jag träffade iaf några tyskar så dom satt jag och roade mig med när det blev tråkigt.

Idag börjar dansen igen för den här terminen. Känns bra. Få lite mer prattid med Idiisen:)

Nu närmar det sig.... Jag och Mia ska antagligen gå på Mötley Crüe som spelar på Sonisphere den 7 aug.

The saints of Los Angeles

Fridens...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0