Push it, push it...

Ida glöm det .. du får ingen korv! :P Du följde inte med ut i onsdags din latis. !!

Den kvällen va lyckad men kom hem kl 1 och skulle upp kl 6 igen . Ändå sov jag ingenting på resan till Köpenhamn.
Vi var alla ganska trötta så när jag, Mia och Pillan skulle gå på museet hittade vi 4 hammockar:D Där låg vi i 45 min. Sov kanske...



Kvällen blev även den ganska lång. Efter 7 shots och 3 öl bar det av ut i Köpenhamn stad, där vi hittade en jätte mysig engelsk pub. Där lyssnade vi på liveband och drack lite till. Fick även komma upp och sjunga I´m Yours med Jason Mraz. =)



Resan hem idag var lite värre eftersom jag satt ensam i flera timmar. Mia fick ett infall och hoppade av hos Victor i Lund. Så där satt man med endast sin Iphone som sällskap..

Innan vi åkte hem var vi en runda på Cristiania. Riktigt häftigt, men man kunde inte kolla på allt man ville eftersom det va så kallt. Husen ser förfärliga ut men folket är väl precis som oss. Men det är som att kliva in lite i en annan värld. Och ändå var det bara ungefär 5 min bort från stan med buss.  (man fick inte ta bilder)

Fridens


Jonas band har kommit långt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0