ifs, buts and maybes

Fått ett till jobb., =)

Receptionist på Stadshotellet. Kan nog bli kul.

Personalfesten igår var rolig. Blev nog lite för mycket vissa stunder + att jag tappade 250:- =/ Den kändes ändå lite...

Idag var det lite värre med hälsan. Gick i vågor och när jag väl hade Håltimma i 3h stack jag hem och sov:D

Nu har jag och Mia också bestämt att vi ska med till Slovakien - Bratislawa. Ett dubbelrum för oss själv. I 4 dagar.... Då kan allt hända :D

Nu måste jag plugga. Prov jämt nu känns det som.

Fridens..


Kommentarer
Postat av: IDAAAsliiiiida

ehm.. ska du träffa den där internationella snubben (your lover in your dreams) i gbg på höstlovet, pullan :D

`Tänk om han rövar bort dih :O df får du itne träffas honom ensam eller sova med honom! det är mina regler.. annars.. säger jag upp min vänskap med dig innan, för pallar inte förlora en vän!

2009-10-08 @ 15:02:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0