Friends of Jack (Daniels)

För en gångs skull ska jag stanna hemma hela förmiddagen. Har städat lite, fixat lite hit och dit. Känns skönt ju! =)

Igår var familjen på middag hos moster sen åkte jag och jens till nån i hans basketlag där även resten av basketlaget väntade. =/ det blev fotboll. Och Johan skrek ja på Danmark så han fick riktigt mycket stryk stackarn. Inga små killar vi snackar om =/

Ikväll blir det dans men Ida floppar så får se hur det blir.

Gillar nya tröjan ;)


köpte även smink på make up store för 450 :)



Fridens...


Kommentarer
Postat av: Nina

ja det tycker jag att vi ska göra:) då kan du ju vara med när jag gör det så det blir perfekt längd:D

2009-10-13 @ 16:13:26
URL: http://ninasverkersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0