Hmm...

Dansinstitutet har inte koll på nånting. Dom säger till oss att va där vid 12 och när vi sen kommer vi 12 så ska vi inte dansa förrän vid 5 och behöver inte komma förrän lite innan. Jag som är halvt sjuk har kämpat mig upp i onödan. Åh va sur jag blir.

Är nu ensam hemma hos mia. Dricker Cola och kollar tv. Hon är kvar borta vid D-Hallen. Skönt att va lite själv ändå!

Vill egentligen bara hem och lägga mig för att sova. Men vill inte svika Mia. Plus att jag gillar vår dans och vill verkligen visa upp den....

Fridens..

Kommentarer
Postat av: Nina

är det bokat att det blir fest på lördag nu eller?:D<3

2009-11-09 @ 22:59:32
URL: http://ninasverkersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0