Blink, Blink

Sitter fast med den där dumma engelska rapporten. Får ta med datorn till skolan imon och skriva istället.

På lördag är det dags. Planerat lite men inte köpt något av det än. Kommer säkert bli dyrt, tur då att jag får lön dagen innan.=)

Hehe. Gör allt för att slippa plugga. då sitter jag till slut så här:


Imon blir det teater med klassen på Byteatern. Kommer säkert inte bli någon hit.

Ser också fram emot Julfesten vi ska ha på jobbet. Tur för mig som inte behöver gå så långt, 5 min högst. =) God mat och massa dricka....

Fick äntligen bilderna från i fredags av Niccan. Ida hade fixat mitt hår :


Nu ska jag fortsätta skratta åt Ida som tkr att hela världen mobbar henne och ska kanske även försöka förstå hennes kosmiska problem. (A)

Fridens

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0