SeBra

Ännu en helg flöt iväg utan att man inte riktigt hängde med!
Fredagen blev film med Jens. "Love and other disasters" . Sjukt kul =) Med en massa bögar!
Anton skulle spela på Kalmar Teater på lördagen så jag stack dit med Mia. Mycket bra band spelade. Men Sonitus var nog ändå bäst.
Kände inte ens av Earth Hour. =/ Fastän jag var på Larmtorget...
Runt 12 släppte Thomas in mig på Bistro men stackars Mia stod utanför så kunde inte stanna =(

Igår åkte jag en grymt cool bil. Blev kär. Ville döda ägaren! Satt och gjorde ut planer på hur jag skulle sno den =/ Lyckades inte den här gången...

Idag var andra gången jag träffade Tysken på biblan =S
Tavlan från IKEA som jag gillar =)


Lördag;
     
            
      

Börjat se den nya serien True Blood. Den är bra men väldigt lik Twilight på nått vis!
Auf Wiedersehn

Finaste låten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0