Kransvenska

Helgen var inte helt normal nej ..
Fredagen den 13:e satte sina spår =)
Festen började hos Thao. Efter den fick jag damp och ville slå killar =D Sedan blev det stan. Där träffade vi snälla norrlänningar som bara sa "he och he". Det betyder då sätta på!
Blev en lite stund med Fredde också tills vi till slut kom fram till att någon förstört Idas cykel. Tre tjejer med bara en cykel då(min). =S Skulle aldrig funka!
Den gick nästan också sönder men vi började helt enkelt gå från stan till Ida . (Nästan Lindsdal)
Vi mötte två tyskar som pratade engelska. Han kunde också snacka kransvenska. Va nu det är :S Jag fick också nytta av mina tyskakunskaper. Jag blev översättare. Sjukt kul. Jag ska flytta till Tyskland.
Linn hade klackar så hon höll på att dö, Ida frös och jag va superglad =D
Sen lite regn på det och allt va perfekt!
Halv 5 var vi nog hemma=)



Igår var Nicole här. I mitt ensamma stora hus. Det blev precis som jag tänkt mig =)
La Voix kommer klara sig fint!

Lejonkungen 2 äger!


Fridens Liljor och Kastanjetter

Kommentarer
Postat av: Anonym

ahahha.. jo allt att det var en speciell kväll med många om å men.. fast ändå lyckades vi skratta oss lyckliga:D med alla frusna tår och fingrar, spagetti ben så var det ju lite komiskt. ahah! jävla cykel plundrare! kanske ändå var ödet? maha. på tillbaka vägen så gick det trots allt ganska fort;) du är bäst!

2009-03-18 @ 11:33:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0