Just du!

Skolan är nästan men bara nästan rolig just nu. För att det går så bra och det är roligt med läxorna =) Vet inte hur resultatet blir än!

Hemma hos Ida och ser endast hennes fasta rumpa medan hon damsuger. Duktig flicka! Snart blir det fika, för andra gången idag=)
Nicole och jag planerade yterligare lite för sommaren. Gotland ska väl vara bestämt nu !

Tagit reda på vilka som är mina riktiga kompisar jag skulle kunna dö för. Dom är speciella och jag skulle vilja ge dom världen om det gick. Vad skulle man göra utan dom !

Au Revoir
Fridens....


Kommentarer
Postat av: Nicole

Ja det är klart att Gotland är bestämt :)

Är jag en av dina kompisar du skulle kunna dö för?(A):P

2009-03-29 @ 19:17:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0