If Everyone Cared

Nickelback räddade min dag från ett utbrott. Skrek högt i takt med musiken.. Mysigt!

I helgen var det då tänkt att jag skulle åkt till Max men det blev inte av någon av dagarna. Istället åkte jag och Ida till Statoil och köpte cola med choklad, satte oss i mitten av Berga Centrum kl 9 på kvällen och kände oss skitcoola. För att bli ännu mer coola stack vi till Norrliden och kollade läget. Det blev bara för mkt coolt på samma gång så vi flög hem och satt i ett hörn och huttrade.



Sedan blev vi sjukt sugna på att se Svanprinsessan men då trodde vi inte att videon funkade så jag fick sitta och montera sönder den. Då visade det sig att den var fullt frisk. 8-) Vi döljde vårt misstag snabbt =)


Under helgen har jag även hunnit med att shoppa med Nicole (jeansleggins, tunika, örhängen, shorts), kollat 2 basketmatcher och dansat.




Måste göra min turismläxa nu! Ska ha en liten guidad tur om Kalmar Teater, wohoo!

Fridens Liljor..



Kommentarer
Postat av: Jenny

sv; då får vi väl åka till Rom privat då... Eller om jag flyttar ner nu till hösten så får ni väl komma och hälsa på...

:-)

2009-03-03 @ 12:45:27
Postat av: ida

hahah jenny, svenska lärare och italenskan? :D

asså du lägger ju in samma bilder på bloggen som på bdb-.- SÅ LOL :D haha (thi cp) jaaa helgen blev mkt linda å ida, och det va mys:D

2009-03-03 @ 20:47:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0