I can be Blue!

Den här veckan har gått riktigt långsamt. =/ Kändes som Fredag varje dag.
Igår blev det till slut fredag.  Filmkväll hos Jens. Precis vad jag behövde. Massa mjukiskläder och Polly sen är man redo. =)
Vi tittade på Goal 2, Marley an me och "The boy in the Striped Pyjamas" Hemskt sorglig film. Hans pappa gasar judar och den lilla pojken tror att det är jätte kul att vara i den där inhägnaden så han låtsas vara jude och blir sen gasad av sin omedvetna pappa. =(

Idag vaknade jag halv 9?! På en lördag. Det går inte sova längre hemma hos Jens familj. Alla är uppe med tuppen!
Kom hem vid 10 och mamma trodde jag va sjuk =/ =)Skulle jag nog också tro!

Huset för mig själv... Ska göra lite nyttiga grejer helt enkelt !

♥Ciao

Fridens..                      P.S Inte långt kvar till Berlin nu =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0