Welcome to the club

Händer mycket nu.
Var ensam hemma en vecka. Ibland gick det vilt till och ibland var det riktigt skönt att ha huset för sig själv. Hann träffa nästan alla kompisar som betyder något och även jobba lite extra mycket.



Idag kände jag för att spendera mycket pengar så köpte sånt jag tror jag behöver..







I lördags var det Vattenfestivalen.. Första tiden sög ganska rejält. Mot kvällen dansade jag loss med Mia.
The Louds spelade inne i öltältet och dom va riktigt jävla bra. Klagade hos pappa och han släppte in mig :O:O:O:O
Helt förvånad. Sen stod han bara och skrattade medan jag och Mia dansade på borden =D haha
(Kan inte säga att jag tyckte varken Kevin eller BWO var särskillt bra)

Bästa avslutet på kvällen!

Imon blir det Bio med Mia..... "Harry Potter"

Fridens...

Kommentarer
Postat av: Nina

haha:D fina bilder på mig;) sen tänkte jag "vafan, glömde jag min väska hos dig :O" men du kanske har köpt en likadan kom jag på sen ;)haha :D

(fan vad jag går in för Amy Diamond-låten :D)

2009-07-24 @ 18:30:05
URL: http://ninasverkersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0