So fast to kill

Igår började dagen skit men sen blev allt genast bättre.
Beställt till Svensson Svensson så det ska man se den 30:e. =)

Blev glad igår när min chef ringde och sa att en tjej slutat och jag skulle få massa extra pass, plus att jag ska ta över tre av Roberts pass. Passar mig fint fint. More money to me!

Kände mig inte alltför snål heller så köpte Twilight filmen(ville ha extramaterialet) och en Elvis skiva(han är ju för grym).



På lördag är det släktträff =) Får träffa skåningarna igen och de andra goa människorna. <3 Vissa mer speciella än andra =) Då passar den nya klänningen och de nya nitskorna!
Sen på Söndag åker familjen till Gothia i Göteborg och jag har huset för mig själv ändå till Fredag nästa vecka =D=D=D......

"Jag vill bara sitta här med benen i kors"

Kommentarer
Postat av: Nina

då stormar jag huset :D ;)

2009-07-09 @ 00:03:32
URL: http://ninasverkersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0