Everything

Idag fick jag ännu ett erbjudande om Jobb =) På korvkiosken på Maxi. Kanske ingen mer gratiskorv för min del eftersom jag sa nej =/

Eftersom jag nu är glad kände jag att då får jag shoppa lite till =) Skor från Deichman och Jeans från Gina blev det.


I lördags var jag, Mia och Madde på Takida med. Dom är bättre live än på radio. Vi hade turen med oss att Innocent Rosie spelade som förband. Senast vi såg dom var på Springbreak.  Fick lite private pics på Dixxi och Joel..



Takida:




Imon ska man upp tidigt på introduktion. Har gått upp halv 7 nästan varje dag nu...
Svensson Svensson på kvällen med =D

Fridens...

Kommentarer
Postat av: Nina

hur gick jobbet :)?

2009-07-30 @ 15:10:19
URL: http://ninasverkersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0