Stand My Ground

Hade inga planer på att gå ut i Torsdags men Ida hade en stark övertalningsförmåga. Vi började kvällen hos Joel, mycket trevligt.
Hamnade sedan på Jennys kårfest =/ Där tappade jag även Ida. Lite för mycket dricka kanske. Så hon kom aldrig in på Corehouse.
 Dadda
släppte sen in mig, Jens och Simon. Tur att Dadda var där annars hade vi kysst corehouse goodbye =) Trevlig kväll men den person som hade tvingat ut mig åkte hem =S

Pic ;

ida,simon,jens,ida,ida,mee


me,jens,ida,niclas,me,simon,joel,niclas



Idag är det segt. =/ Men allt ska bli bättre mot kvällen =D Party Party.

Kollat massa GG idag också =)<3


Fridens Liljor och Kastanjetter

P.S kanske skulle passa som lärare =P(not)



Kommentarer
Postat av: bullens vän

linda daah, jaa de va ju en lite speciell kväll de dära ja;) men erkänn att den blev en kul kväll för övrigt ;) du vet.. det kan hända att min mamma checkar in din blogg då och då. hehe. hon brukar iaf kolla anisas(lr har hänt en gång 'vad jag vet'). cpe.



linda den dära sista bilden på dig visar hur snygg du kommer vara när du får barn, för du ser ut som en mor. :D:D

2009-02-08 @ 01:21:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0