Naked as we came

Skit va trött jag va igår. Sov så fort jag kom hem från skolan. Sen blev det till att gå upp och börja plugga till franska provet. =/ Usch va jobbigt.. Men det gick nog ganska bra idag iaf. =)
Gjorde fransk manikyr igår också. =) Den blev nice nice.

Jag gillar snön, så länge den inte är i mitt ansikte. =) Annars är det mysigt med snö.
Åker snart till fjällen med(Ljungdalen). På påsklovet. Ska bli skit kul som vanligt=)
Miss it

Inte får man slappa på sportlovet heller, massa rapporter att skriva =/

Sitter med ida i Sivs lilla datarum, hon ser ut som en mupp. Hon lyssnar på massa musik och försöker göra små coola dansmoves med huvudet ;)

Ros-utdelning idag med. "Från vaggan till graven Ida"

                                

Idag är det ju fredag den 13:e. Inte märkt av nått än =)

Fridens Liljor och Kastanjetter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0