Gone with the wind

Städa städa städa. Gud va kul(not). Hatar det seriöst! Börjar se bättre ut nu iaf...

Jaha, Måns vann igår, Jag blev väldigt glad, jens trodde jag fick damp. 1000 miles var också väldigt bra=)
Nästa vecka är det EMD :D:D<3 Går inte att missa!

Jag är också väldigt glad över att den 12:e Mars kommer Twilight boken 4 ut på Svenska. Det blir köpa med en gång=)


<3

7 pounds var riktigt bra film. Den borde alla se!

Ikväll blir det Dans med Ida- för vi är bäst! Sen Stensö, Imorgon sover man hos Nicole och Tisdag skridskor med Nina, Onsdag-Växjö med familj och Ida! bada, bada.

Blir nog inget internet på ett tag antar jag!

Fridens Liljor och Kastanjetter




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0