PolisPolisPotatisgris

Jahopp. Jag kan inte bli polis, skulle aldrig klara det. Alla dessa snygga poliser =O Kan inte ens sitta i ett förhörsrum och svara på frågor.. näe för där sitter en sexig polis och ler. =/ måste dom va så vältränade och ja helt enkelt snygga. Jag är inte frisk=/ Marcus med musklerna helt enkelt. =) (P.S inget allvarligt hos polisen, endast ett vittne till en skitgrej)



Jag väntar på besked om lite olika jobb. Dom är sega med sånt! Har iaf mitt gamla jobb om jag vill. Även om det är förbättrad lön är det tråkigt.  Kanska lite chill då och då. =)

Gick till Biblioteket med Ida idag. Jag lovar, har jag väl kommit in där tar det en evighet att komma ut. Älskar böcker. Kan nog gå där i timmar. Lite för dåligt utbud är det däremot. =/




P.S
Saknar simpsons biljakt på xbox.....(tur att jag har filmen kvar)♥

Ida fattar inget alls av vad jag skriver. (Författare också uteslutet)
Fridens Liljor och Kastanjetter


Kommentarer
Postat av: hej

"Ida fattar inget alls av vad jag skriver. (Författare också uteslutet)".. den mening, vad menar du med de? öööh. lol. hihihihi

2009-02-09 @ 21:52:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0