Because you´re gone

Har inte varit hemma på tre dagar, sovit på stensö! Kändes nästan konstigt att se bilden på Ben McKenzie på väggen och den rosa playboykaninen på skrivbordet igen =)

Har varit lite med Nina, då blev det dirty dancing. Sen med Nicole och Ida, mkt skrattanfall. =)

Ikväll är det Grey´s Anatomy. Den serien blir bara bättre! (H)

Det finns saker jag måste göra som jag inte har någon lust alls med. =/

Igår var jag deprimerad, fick nästan ett aggressivt utbrott på en i klassen, även om hon lugnt förtjänar det!!! Hon känner mig inte, stackars (fittiga) flickan!


Men då sa Åsa,
Nu ska vi va glada.!
=)

Ciao Bella.!
Fridens..


Kommentarer
Postat av: Anonym

linda, jag å nicole:)= vi e cpe. eller okej de va jag som var cp och ni var cp mot mig :O skrattade. de va fan allvar. !



men iaf jag visste att de va nått asså, med ngn i din klass.. kände det på mig. död för vissa



/ :D

2009-02-25 @ 21:41:05
Postat av: KIA WHITE

Kan hon möjligtvis börja på bokstaven e?

2009-02-26 @ 12:51:05
URL: http://honheterkia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0