Dick Lips

Jag har blåst upp en ballong men idag gick det hål på den, så nu är luften på väg ut. Säkert mitt fel. Nej det är mitt fel. Som sagt, smällen kom...

Jag skulle bara vilja komma iväg från Kalmar ett tag. Skulle följt med Elin och dom till Liseberg idag men jag ville inte åka 5. Det blir alltid nån som kommer få vara 5:e hjulet. =/

Usch bara 12 dagar.. Jag har ju knappt gjort annat än jobbat under sommarlovet.
Men det lönade sig när lönen kom igår =D Både från förra jobbet och Mc. =)
Vet nästan vad jag ska köpa...

Igår var jag också hemma hos André (min chef) och grillade tillsammans med Elin och Carro. Dom lämnade oss efter ett tag. Kändes då lite konstigt att sitta och dricka med min chef. :P haha

Fridens...


Kommentarer
Postat av: Anonym

Schnäckan kom ner till söder

2009-08-16 @ 19:40:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0