Street!

Ja då va den tävlingen över. Man kan ju inte säga att det gick super men det fanns anledningar till varför. Det första jag gör när jag kommer dit är skdadar benet så kan knappt röra det. Sen kändes det som att inte någon domare tittade på oss. Vi spelade in vår dans och Mia och jag var nöjda med vad vi kom fram till. Men men.... Det va kul att komma dit iaf. =) en fjärde plats blev det. 



Nästa tävlning blir den 11:e okt på Sandra här i Kalmar. Då ska det helt enkelt gå bättre. 



Någon det gick bra för var Pillan =) Hon kom 1:a med sin grupp Attention. Riktigt duktiga va dom. 

 

Våra små buddies var superduktiga i discon. =) Frida och Angelica



P.S
-kanske glömt att säga att jag även färgat håret riktigt brunt nu. :D (har ingen bra bild på det)

-Jag har ont i benet.
-Skolfoto imorgon       


Fridens Liljor och Kastanjetter

Kommentarer
Postat av: ida

men 4 är en bra plats för att vara första gången

2008-09-22 @ 00:44:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0