Skola/chill

Kia klagar om spanskan och livet leker. En vanlig dag i skolan, nästan. Vi orkade inte göra idrottsuppgiften så vi stack till biblan och lekte där ist.
Snart kan jag se fram emot en tvåtimmars lektion i svenska men innan dess lite deutsch.
Kia har en grymt bra ramsa på gång. läs den på hennes blogg "honheterkia"

Inget viktigt att skriva men kia tyckte jag bloggade för lite så ja här är jag . Inte död men inte levande heller. Går på tomgång. Lunch snart då!

Oh skit va skolan är tråkig men skulle jag va utan den skulle jag säkert sakna den. Komplicerat det där.

Läste Amos Oz bok igår och han förklarade att hela livet går ut på att kompromissa. Han har en poäng i det. Så nu ska jag kompromissa med kia. Försöka komma härifrån och ner till matsalen.

Ha ett bra liv.

Fridens....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0