Run

Jag trodde Amy Macdonald var ute ur spelet men det går inte sluta lyssna på ibland. Avslappning kanske efter den jobbiga veckan med bara pluggpluggplugg. Språkprov en gång i veckan nu ju! Kan bli jobbigt med resten av alla prov också.

"Ich heisse" "J é m´appelle" "Mi chiamo"
Nu kan du säga jag heter på tre språk i alla fall =) tyska,franska,italienska. inte så svårt kanske!

Näe nu sitter jag här och väntar på Jens som inte gör annat än segar. Tvungen att träna var han också.
"Filmkvällllll"

Fick ett tips på en bra film som säkert många redan sett. Stolthet och fördom "Pride and Prejudice" =) Med snyggingen Colin Firth....




|  Du kan inte ignorera mig för alltid, det vet du  |

'
Fridens Liljor och Kastanjetter




Kommentarer
Postat av: Nina

Den filmen såg vi på engelskalektionen. Men den var inte så bra tycker jag, fast det kanske var för att vi såg den på engelska och att det var så svår engelska:/

2008-09-26 @ 21:25:26
URL: http://ninasverkersson.blogg.se/
Postat av: ida

jag ska försöka låta bli ;)

2008-09-26 @ 23:05:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0