Not so well

Jag vet inte om det är Kia eller Jens som smittat mig men förkyld och ont i halsen har jag. Sitter hemma och huttrar och hoppas det är över till mändag.
Igår va en trevlig kväll. Åt på Athena med nårra tjejer i klassen. Mysigt..
Följde sedan med Nicole hem. Vi tittade på Wanted. James McAwoy är snygg och mer kan man inte säga. Filmen var okey men inget jag tittar på fler ggr.
Vi försökte titta på en annan film efter Wanted men den va så dålig så Nicole höll på att somna. Plågade henne i sängen ist. =)

Vet inte hur hon lyckades men hon fick upp mig innan 10 idag. Det är värt ett pluspoäng.
Pappa hämtade mig och vi åkte till maxi. Träffade Emil, ex chef/medarbetare! Han jobbar tydligen inom 3 nu. Bättre än det gamla iaf.

Ha en bra helg.

Fridens


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0