Idol

Årets idol har inte erbjudit de förväntningar jag hade velat ha, den jag kanske hoppades lite på åkte ut idag (Mathias). Så nu ser jag inte längre fram emot kommande avsnitt.

Läxor börjar kännas av och tiden räcker inte till. Jag hinner inte längre göra det jag vill. Gäller att ta sig igenom dag för dag.

Något som stör mig ännu mer är att det ska komma en Titanic 2 kanske till och med 3. Dom återupplivar Jack (Leonardo) och han har inte åldrats utan lever nu på vår tid. Och sen händer en massa skit. Kolla youtube Titanic 2. Dom förstör allt =S Fast jag tror det är fejk...

Inget mer att säga för idag. Nu är det geografi som gäller.

fridens...

Kommentarer
Postat av: ida

första filmen är ju verkligetsbaserad. de e så sjukt overkligt, att de hittar ett isblock på havets botten och med just jack i-.-

håller så med dig liiiiiiiinda binda, lycka till med geografin =)

2008-09-24 @ 23:21:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0