Warwick Avenue

Dagens låt: Duffy-Warwick Avenue

Igår blev det heldag med Nicole. Vi bakade Kladdkaka och scones.=) mums mums. sen blev det lite film " En ung Jane Austen" = mkt mkt mkt bra! (James McAwoy kväll <3) Sen mer film + lite City Gross med Celie. haha roligt kan man kalla det.!

Eftersom Nicole inte är någon nattmänniska så blev det till att söva henne redan efter 12. ;) Jag kollade lite på försoning ett tag men bara tills det lyckliga slutar. Sen somnade jag sött =)

Idag blev det en mysdag hemma med endast min bror som sällskap. Grey´s ikväll med <3

Imon är det dags för klassfesten. jag ska va sexiii :D kul :D


Arrivederci


Fridens Liljor och Kastanjetter


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0