Näe. !!!! Eller?!

Som sagt. Inget blir som väntat. Allt är oväntat.! Jag vet inte vad jag vill och allt blev bara fel !?

Jaha. Den stora frågan till allt och alla... Personlighet eller utseende? Svår fråga det där ibland!

en annan sak:
>Jag genomskådade dig för länge sen, borde fattat då. Du var och är FALSK.<

Fest imon, kanske man kan dricka bort allt =D. Näe det funkar inte!
Lördag: Gymnasiemässa. jag ska stå i A4 och berätta för alla om språk. Wohoooo! (i´m a happy happy girl)

Snart höstlov : Vimmerby =D , Klassfest =D



Fridens Liljor och Kastanjetter

Kommentarer
Postat av: Anonym

PERSONLIGHET FÖRFÄN LINDA :D <3

2008-10-16 @ 21:30:37
URL: http://matildaadolfsson.blogg.se/
Postat av: Korven

utseende eller personlighet? Den var ju hur lätt som helst! PERSONLIGHET. En gång skulle jag välja mellan dessa två. Den ene killen var riktigt vältränad å snygg, men den andra var satans rolig och charmigt sexig. jag valde utan tvekan bort Herr magrutor..



Sv: HAHAH jaha det verkar som det blir den guldiga faktiskt :)

2008-10-16 @ 22:19:03
URL: http://enlitenkorv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0