Klassfest

Igår var det spexat.  Alla hade lite roliga kläder på sig. Nicole var gudinna, Kia var hippie, Emma var Marilyn Monroe, Adam och Viktor var självmordsbombare (araber tror jag). Kul som fan =) Alla var över medel dragna men eftersom det bara var klassen så gör inte det något.
Kia fick bl a en ny beundrare ;) Såna här klassfester ska det definitivt bli mer av, =D

jag,kia,nicole




Ikväll blir det bara lite mys med Ida och Sandra hemma hos mig. =) Vi ska våldta Stinsen och kanske springa ut med masker och köra "bus eller godis" =D Den som inte ger oss godis ska få se på fan :@ =) (Vi är jättesnälla) |Kanske bussar cp Ida på er| <3
Så se upp alla Ljungbyholmare.

Idag fick jag nya skor =D..... ....va bara tvungen att tillägga det!

Fridens Liljor och Kastanjetter

Kommentarer
Postat av: cp ida

och vad menar du med "CP IDA" :@ vem tror du att du har att göra med. vavavavva!?! ..... nää juste ja. spring till mamma. FÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖR JAG E FAAAAAN INTE CPPPPPP! ndsuiaHBFLSDFOIGDAS

2008-11-01 @ 02:14:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0