Kia pushing white

jaha orienteringen idag då! Kia är som en bitande hund. Man blir inte av med henne.. =) Jag ville gå ibland men nej nej nej, det absolut inte existerade i Kias ordbok just då. Gå, näe här ska man springa tills man stupar. Det fick du allt känna av på bron!
men det är bra att hon pushar en, för då kommer man längre. Så jag antar att detta är ett tack till dig White.

Sånglektionen gick riktigt bra idag. =) Vi ska sjunga min favvo just nu. Amy Macdonald - This is the life... <3

Imorgon + fredag + lördag är det Ida som gäller.. Mycket på en och samma gång ;)



Fridens Liljor och Kastanjetter

Kommentarer
Postat av: jagärenböld

asså linda vad ska vi göra egentligen mellan fredagen och lördagen, baaaaaaa fattar inte

2008-10-01 @ 23:53:13
Postat av: Nina

Sv: Tack så mycket :D nu får vi hoppas att jag vinner auktionen då så jag får den :D GAH! :D <3

2008-10-03 @ 08:12:24
URL: http://ninasverkersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0