Höstlov!

Jaha, höstlovet börjar om bara några min om man ska vara exakt. = Sovmorgon!

Helgen har varit bra =) Igår blev det stan med Daddy, (ovanligt,men när det väl händer, mkt trevligt), vi köpte jeans till mig och en tröja till honom. Sen blev det dans och sedan bar det av till Stensö för att vänta på Ida. Skulle egentligen gått på bio med Fredde men han var för bakis så det blev fest med Ida hemma hos Axel. Trevligt trevligt! Vi var med om mycket smygande den kvällen =) Var hemma runt 3 tror jag =/

Idag blev det däremot bio med Fredde. Patrick 1,5 =D Så jävla bra. bögar är fan söta tsm! 

Jaha, imon blir det stan med brodern. Kanske bjuder honom på fika om jag är på bra humör =) Ska köpa vipan till sexiga städdräkten som jag ska ha på torsdag ;) Det kommer bli livat!


vill ha vår!

Fridens Liljor och Kastanjetter

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0