Flowers!

Fredag var bra, Lördag var bra, Idag (Söndag) är åt helvete.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

I fredags var Fredde hemma hos mig sen skulle jag sova hos Mia för att ladda upp inför dansen dagen efter. Stack in en stund till Fille m.m och roade mig. Sen var det bed time enligt Mia. ! ;) Vi somnade nog ganska snabbt efter en jobbig vecka. Vaknade kl halv 8 och tog oss sen till sandra. Tar nummerlapparna sticker tillbaka hem och sover. Onödig resa då alltså. Vaknar igen, Pillan skriver att dom ligger långt före i schemat. Vi skyndar på och hinner tills Mia ska dansa singel. Stressigt men roligt. Mia kom upp i finalen och vi fick Brons. =)


När jag kommer hem får jag se en jättefin bukett med blommor vänta på mig. Från min Gudfar Pontus som jag även träffade på tävlingen. Gulligt av han <3




Jaha och då idag. Näe . jag har tänkt mycket på döva killar idag. jag ger dom en stor PUSS idag. <3

Fridens Liljor och Kastanjetter







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0