Aldrig varit hemma.!

Ljungbyholm har aldrig kännts som hemma för mig. Stensö är där jag bodde som barn och nästan aldrig flyttade ifrån. Där ska jag även bo som vuxen! Mamma får säga vad hon vill....

Ordspråket "Glöm dina bekymmer, det kommer nya imorgon" stämmer fan!.. hela tiden. Jag orkar inte med dom, så det bästa man kan göra är att ignorera.

Min fråga.. Vart är Ida.. Har nån sett mitt mensbarn. Hon har ont och gått upp i rök.! <3

Höstlovet närmar sig =D Heldag med Jens, Nicole och resan till Vimmerby är efterlängtad. En klassfest sitter inte heller fel med lite Halloween (spooky). Först ska man bara klara av alla dessa prov. =(



Fridens Liljor och Kastanjetter

Kommentarer
Postat av: hon-har-ont

<3

2008-10-20 @ 23:55:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0