Vimpeltorpet

Jaha då sitter man här i vimpeltorpet och tittar på dansbandskampen med Moster m. familj... (visst han i scotts är sjukt snygg men men)
Blir väl tidig sängdags här med eftersom Niclas är en mes som måste lägga sig tidigt. Han sitter även här och kommenterar allt jag skriver. Lovade honom sista ordet.

Idag var det dans och jag ser nästan fram emot dansuppvisningen nu den 6:e dec. Nästa helg blir det att öva i tre timmar. Vi ska va classic klädda (skjorta,slips,hatt) på vår första uppvisning. När vi sen ska uppvisa Jumpstylen så ska vi bara ha gråa byxor med svart t-shirt. Kom och titta vettja =)

Kan inte sluta läsa boken (Om jag kunde drömma). Och nu har jag bara 30 sidor kvar. =) Den är så jävla bra! Synd att jag säkert kommer bli besviken när jag ser den på bio sen på måndag. men men....

Sista ordet dåå. Inget Fridens...

/ Niclas:

Jag skulle vilja be er, Lindas kompisar, att hjälpa mig med en väldigt viktig sak. Linda har hela sitt liv varit helt nere i (ni vet vem). Problemet är att hon knappt vågar hälsa på grabben?! Kan inte ni ge Linda en rejäl spark i baken så att hon tar tag i detta, jag har försökt men förgäves. LYCKA TILL ;-()

Kommentarer
Postat av: maddy

haha syrran gillar oxå han i scottz.. antar att ni börjar dra er åt pensionärshållet linda, haha

2008-11-24 @ 16:03:31
URL: http://lieblich.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0