Twilight

Fortfarande hängig. Får se om jag går till skolan imon eller inte. Missar ju så sjukt mycket =(

Jag har blivit nästan kär i en film av att bara se trailern. Twilight! Jag vill se premiären på Fredag. (Gillar vampyrer lite också kanske) =)

Just nu sitter jag i en vit villa på Vimpeltorpet med mina hysteriska kusiner som vill att jag ska leka med dom. Eller snarare spela finns i sjön med deras nya kortlek. Gud va pepp jag är på det när jag knappt orkar sitta vid datorn.. Det blir nog tv istället. Den har jag levt på de senaste dagarna.

Tyskaprov på torsdag med. =/ Hur ska jag hinna öva till det. Får ringa min lärare och dra en patetisk historia istället.


Vill seeeee!!!!



Fridens Liljor och Kastanjetter


Kommentarer
Postat av: Jenny

Hmm, det där med att ringa din lärare och dra en patetisk historia vet jag inte riktigt om jag tycker om!!! :-(

2008-11-21 @ 22:32:53
URL: http://lastelladelnord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0