Svullna mandlar!

I torsdags var det köning. Jag gick dit, stod där från ca 9-12. för att sen gå hem när det är en timme kvar =S smart jag är då. Men jag antar att jag frös om tårna. Fick se Kaggs intåg iaf. =)

Igår hade jag vicki, sandra och ida här för att fira min födelsedag sen tisadas. Bjöd dom på god mat och annat mums mums. Blev väldigt mycket karaoke med ;) Lite småpromenader hann vi åxå med.
Kände på kvällen att min hals gjorde väldigt ont.

När jag sedan vaknade upp idag hade mina mandlar svullnat upp. Jag kände en stor knöl på halsen och jag kunde knappt svälja. Har såååå ont. =( Vill bara lägga mig i min säng och inte resa mig på flera dagar. =(

Jag som skulle haft myskväll med moster och mina kusiner ikväll =( Allt blev skit helt enkelt.

Detta är lite av det jag fick i tisdags




Från igår:





Ha de gött!

Fridens Liljor och Kastanjetter






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0