Morgontrött!

Ida kom till mig i fredags. Vi beställde Pizza, åt godis och chips, kollade film, sjöng karaoke(ida va helt vild), sen kom Kia kl 1 efter att ha gått en bra bit. Det slutar med att jag har två inneboende under natten.
Dagen efter var det dans. Blev glad av att höra att vi ska köra lite jumpstyle på uppvisningen också =)

Resten av lördan åkte jag bara runt. Till Stensö, Vimpeltorpet och sen tbx till Ljungbyholm.

Idag är det Farsdag. Ska snart till Stensö och äta kroppkakor med släkten. =)

*Om två dagar fyller jag år =D* Ledig den dagen med så jag är glad att jag får sovmorgon på min födelsedag.

Min bebiis misse


Fridens Liljor och Kastanjetter


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0