Kaggnister

Jaha kaggnisterna vann. En del av mig skrek "JA" men den lilla stagganda jag har skrek även "NEJ".
Började kvällen med mys, tacos och guitarhero hos maria sen blev det ut en sväng på stan med tha gang. Skrek kaggsånger med Jens. =) dom är ju så mkt bättre än staggsångerna.!
Mötte upp lite folk på väg mot sandra. Jag hade grymma humörsvägningar under den kvällen. =P Inga kommentarer på det.

Hade också en trevlig fika igår med Nina. Så glad att jag fortfarande har kontakt med henne efter alla dessa hundra år. =)<3

Idag är det Idiisens födelsedag. =) <3 Är hemma hos henne. Resten av folket kommer runt 7 och då ska vi käka gott gott. =) Sen blir det mys och kanske senare mot kvällen lite dricka och staden.

Bilder kommer säkert från allt (Även rugbyn eftersom min kamera befann sig innanför och jag utanför sporthallen)

Fridens Liljor och Kastanjetter

Dagens låt:
Katy Perry - Hot N' Cold

Kommentarer
Postat av: jenn

hmm, tycker de är lite mycket utgång här nu... :-P

JA, Kag vann, men det var kanske också på tiden, eller?? :-)

2008-11-29 @ 10:41:51
Postat av: Jenny

hmm, tycker de är lite mycket utgång här nu... :-P

JA, Kag vann, men det var kanske också på tiden, eller?? :-)

2008-11-29 @ 10:42:17
Postat av: Jenny

Oj, det blev ett och ett halvt inlägg av mig... Lika teknisk som vanligt!! :-(

2008-11-29 @ 10:43:14
Postat av: Nina

Go kagg ;D



Tack för en härlig dag Linda! Blir till att göra igen! En promenad snart kanske :)? <3

2008-12-02 @ 15:07:40
URL: http://ninasverkersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0