human or dancer?

Har läst de två första kapitlerna av andra boken i Twilight serien på internet. Jag dööör... ...Vill ha MER!!! Får till 99.9% både tvåan och trean i julklapp. Men orka vänta så länge =S Jag kan ju inte köpa dom nu heller eftersom mamma kanske redan köpt dom till mig. Vill inte förstöra nått. För glad kommer jag ju bli när jag väl får dom. Men så länge ju...

Kom fram till att Kia är en bortsprungen katt.. Hon kommer/går lite när hon känner för det. Man får locka på henne när man vill att hon ska komma. Inte lätt med katter. Kanske hon va en katt i sitt förra liv. ....

Idag var det sånglektion. Fick reda på att vi ska öva 4 timmar på SÖNDAG. =O Till Lucia och Julkonserten. Orkar inte! Kom till slottet den 16:e eller 17:e dec kl 19.00 =) (julkonsert)
Även tre timmars dans i helgen med. =S Hur ska jag hinna med allt detta övande och samtidigt vara hemma hos Ida och fira hennes födelsedag på fredag och sen vara med Madde på lördan och hälsa på Max på söndagen =S Får inte ihop det.

Bella and Edward <3


(so cute)


Fridens Liljor och Kastanjetter

Dagens låt: Rihanna - Rehab

Kommentarer
Postat av: Korven

Om du brukar kalla Jens H för "din" så är det definitivt han :)

2008-11-26 @ 22:29:19
URL: http://enlitenkorv.blogg.se/
Postat av: Jenny

ska du va med på slottet... jag köpte biljett dit idag!:-)

2008-11-26 @ 22:41:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0