Wild Side..

Idag blir det stan med Ida. Lönen har kommit så det betyder shoppa. =) Sen blir det att dra hem till Ida och glo film. Måndagar är till för att vara lika mysiga som alla andra dagar så vi ska göra denna måndag till en mysig måndag. Ska se till så att hon lyssnar en massa på Mötley Crüe också. =)

Om jag har tur kanske vi drar in till stan på kvällen för idag fyller inte vem som helst år utan snarare någon väldigt speciell. Då kanske jag ser honom och får chansen att säga Grattis. =)
Cause he´s a Beauty<3

Näe nu får jag väl ta och göra mig i ordning. Kan ju inte bli segare än Ida det skulle bli tragedi.
Älskar dig ändå din snigel:



See ya

Fridens Liljor och Kastanjetter


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0