Jag blir rörd av rör.

Jag visste det, efter redan 5 min hade ja glömt bort att jag hade en blogg. Inte orkar jag fixa till den heller. Sånt lämnar jag över till någon annan mer begåvad. 

I Torsdags var jag med mina kusiner. Små kan man ju inte säga att dom är men äldre är dom ju inte heller. Vi hittade nårra rör att hoppa upp på. Ellen som alltid varit apan i familjen var överallt och lite till. Emelie ska bli president och ha feta bankkonton i massa olika länder säger hon. Ja, vi får väl se hur det blir med det... 






Ida och jag åkte till Borgholm igår för att säga grattis till Kia då hon fyller år. Då jobbar hon inte ens. Hon ska ist festa hela natten.. -_- Typiskt Kia? Det vet jag inte! Hon verkar ha riktigt kul på sitt jobb iaf. =) Kastrull fick hon inte!

Något mer att tillägga? Näe, det får bli allt för idag. Jobb senare ikväll + tidgt imorgon. Jätte kul (not)


Fridens Liljor och Kastanjetter

Kommentarer
Postat av: Empan

Jag kommer framförallt ha bankkonto i Bryssel och i Schweiz. Och Vi får väl se hur det blir med det..... Jag lovar ;D det kommer att hända innom ganska snar framtid vännen.

2008-06-28 @ 13:13:29
URL: http://kiwih.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0