Friends of Jack

Helgen var grymt bra! Finns inte mycket att klaga på. Tackar Magnus för att jag inte fick jobba igår annars hade jag inte träffat världens goaste människor.

Planen var att jag bara skulle gå för att handla men istället hamnar jag på Peters gård med nästan resten av Friends Of Jack, (Jonas fattades). Inte behöver man va rädd av att vara ensam tjej heller då killarna är de snällaste man kan hitta. Mycket prat med lite förfriskningar till, sånt tackar man inte nej till. Var hur trevligt som helst att sitta där med de människor som är grunden till den underbara musik Mia och jag föredrar framför alla andra. Sen förflyttade vi oss in till Peters lägenhet där det spelades Mötley Crüe på hög volym <3. Vissa människor drog fram giutar hero medan andra fortsatte dricka. För festen var inte slut där, nej, killarna skulle dra in till The Rock också. Hoppa in i en taxi med mjukiisar och no make-up för att sedan gå in på The Rock. Inte världens bästa kombination men jag klagar inte eftersom jag är med rätt människor. De kan se snygga ut istället för mig.

Alltså blev inte min kväll som det var tänkt från början utan den visade sig bli en av de bästa. Flera timmar med Peter, Nicklas och Petter ger resultat i en sömnlös natt.

Lyssna på deras låtar här www.myspace.com/friendsofjack          

Några bilder sen kvällen...



Nicklas och Peter



Petter



stämmer nog ganska bra... =)



Tack för en underbar kväll killar.

Snott från Peter:
Fridens Liljor och kastanjetter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0