Long Night

Natten blev lyckad. Efter att ha cyklat till flera olika mackar för att försöka hyra en film gav vi upp och när Ida sen skulle pumpa sin mammas cykel så sprack däcket. Klart ska en snygg kille komma fram och fråga hur det gick och skit.
Sen drar vi och träffar Kim (tuppen) som egentligen bara vill gå och lägga sig men eftersom Ida och jag aldrig varit snälla drar vi med honom ut på en runda i den mörka natten. =)
Vid kl halv 4 på natten var vi fortfarande inte trötta så vi satte oss ute på gatan och snackade till halv 7 på morronen. Idas pappa skulle upp för att jobba då med så vi fick smyga som faan. =)
Vi sov väl till 14.00 idag och snart ska jag iväg för att jobba.. om jag orkar dåå asså. :S
Ha en trevlig Tisdag, för jag hade en trevlig Måndag!


Fridens Liljor och Kastanjetter


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0