Happy!

Veckan + helgen har varit grymt bra.. blev mycket sovandes på Stensö med bl a Emelie...
Sen kom Vicki hem från Norge och överaskade mig. =) riktigt kul.... <3 Sen dess har jag väl varit med henne hela tiden.
Jens har också fått komma in i bilden. Han fyllde år i Onsdags. Trevlig hemma kväll hos honom med mycket film och godis.
Igår blev det bl a Vicki och en liten tur in på The Rock. Träffade tyvärr inte hela Friends Of Jack utan endast Nicklas och Jonas. =) Medan jag höll mig där inne sitter Lill-Idan på Öland Roots. Hoppas hon hade kul. Kia var ju någon slags funktionär så jag undrar hur mycket hon fick gjort egentligen.

Vicki utan och med peruk! (tack för helgen sötnos)


shopping med jens


Stranden med bror




Trevlig vecka helt enkelt.!  Ikväll blev det också en riktigt lång promenad med Sandra. =)

Fridens Liljor och Kastanjetter


Kommentarer
Postat av: Jensan xD

haha mycket underbar dag:P tröjan blev sjukt bra :D du hade ju en också om du inte vore så fattig;) hahahahh

2008-07-13 @ 23:33:43
Postat av: ida

Jo, visst. satt en massa på roots^

2008-07-14 @ 03:47:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0