Grillfest

Först blev det lite jobb idag sen hämtade pappa mig på sin motorcykel. Fy faan vad jag inte gillar att åka med på den.  Går lite väl fort kanske!
Släkten kom och grillen tändes... Mycket mys på gården blev det.

Emelie ska alltid skämma ut mig när hon skriker till alla och ropar högt när det kommer en bil eller vad som.
Hur står Ellen ut under alla dessa år. =)
Kanske kommer nån bild sen på dessa små barn. 

Har slagit mig överallt på kroppen... Igår cyklade jag med Jens och då bestämde sig mammas cykel för att dampa sig så jag åkte omkull och skrapade upp ben,armar och händer. (fu)

Näe nu får jag väl gå ner och va lite social.. Så ha en trevlig Lördag!

Fridens Liljor och Kastanjetter

Kommentarer
Postat av: Empan

ÄLSKAR ATT VARA JAG!!!!

2008-07-05 @ 21:00:19
URL: http://kiwih.blogg.se/
Postat av: kia

Haha, di9n blogg har inte mkt f'ärger

2008-07-06 @ 15:28:40
URL: http://honheterkia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0