Friidrott

Idag blev det jobb sen åkte jag hem för att se om det var någon där men nej alla va tydligen i Kalmar. Precis där jag kom ifrån så fick ta bussen in igen för att sedan gå till Fredrikskans. Kom precis lagom för att se Kevin vinna 600m. Snacka om att det såg lätt ut. Sprang ju bara ifrån dom. Sen fick jag också se Elias komma etta i spjut. Länge sen man såg honom nu. Ska så åka upp till Vimmerby för att hälsa på honom.

Jag har inte riktigt tänkt på det men det ser ju kul ut med friidrott, får väl försöka uppmuntra kevin mer då!

Elias 1:a


Kevin och Elias (haha)



Blev alltså en tevlig dag med mycket vinnande...
Näe nu ska jag dra till Jens..
Ha´t gutt

Fridens Liljor och Kastanjetter

Kommentarer
Postat av: Empan

Hahaha Svar: Du har inte missat något x) Om du inte håller koll på alla födelsedagar på min mammas sida??? kanske.... Eddie fyller år =)

2008-07-17 @ 12:27:43
URL: http://kiwih.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0