Borgholm

Två härliga dagar i Borgholm med Jens och Kia. Åkte buss dit med Jens igår och det blev en solig dag med mycket shoppande och ätande. Blev mycket nöjd med de kläder jag valde ut åt honom. =) Eftersom Kia skulle jobba hela kvällen fick vi roa oss själva, bl a genom att lyssna på Guds lovsånger och ännu mera shopping. Köpte en grym Tennisboll mer behöver vi inte tillägga.

flotte


vems?



Sen stack Jens och jag fick sitta själv på Kias jobb men det var ju inget problem då alla är riktigt trevliga. Förstår att hon trivs. Sov sedan över hos denna tjej och det blev inte allt för lång natt som jag hade trott. Blev också en riktig upplevelse att åka cykel med Kia. =)
Klick är på turné och var i Borgholm idag. Fick en styling, en massa produkter, rengöring av mobilen och en resa genom tarotkorten. Jag har valt att tro på allt hon sa eftersom det skulle göra att alla mina önskningar gick i uppfyllelse.
Till slut regnade det ner i stora mängder och jag beslutar mig för att ta bussen hem till kära Kalmar igen. Hälsar på Ida en stund på jobbet med. Nu sitter man här och har inte en plan på att göra något alls. Så ät mat och va gla´....

ida


Fridens Liljor och Kastanjetter 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0