Paff av Elvis

Idag har varit en mycket lyckad dag. Gick på stan med Ida. Hon fick shoppa av sig antar jag.

Tänkte även hoppa in hos min Gudfader(Pontus) som ville ge mig en julklapp. Lite större julklapp än jag hade tänkt mig. =O

Han har verkligen jättefina tavlor hängandes i sin blomsteraffär(Lindéns blommor) två på Elvis och två på Marilyn Monroe.

JAG FICK EN!!!!!!!

Den på Elvis Presley. Jag blev sååååå glad men visste att dom var värda väldigt mycket och hur ska man gengälda något sådant =O






P.S Den ska fint hänga i min lägenhet sen. (Ida ska bli min inredare)

Fridens Liljor och Kastanjetter

Kommentarer
Postat av: Nina

Sv: haha vad gullig du är :D ja jag är taggad nu, och nästan lite nervös :D haha, shit vad konstig jag är :D

Ha det superbra ikv! Hoppas vi ses snart <3

2008-12-31 @ 10:38:32
URL: http://ninasverkersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0