MVG

Helgen var superbe! (franska=toppen)

Fredan spenderades först på stan för att shoppa julklappar =) JAG ÄR KLAR! känns så jävla skönt...
Kanske måste köpa en till Jens eftersom han ville byta julklappar han med.. =/=)

I lördags var det dansuppvisning och vårt Chris-Brown-Tema var underbart. <3 Jumpstylen gick däremot åt helvete..
.. Ingen visste vad dom skulle göra! Men man träffade massa underbart folk iaf. <3



Pappas skjortor är ju det bästa <3


Söndagen blev till att skita i Lucian... orkade inte helt enkelt. Åkte in till stan med familjen ist och vi käkade på restaurang och hade mysigt istället (K)

Idag fick jag också reda på mitt italienska prov och tack tack tack Jenny för det fina MVG:et =) Blev superglad !
Om jag fortsätter anstränga mig i italienskan kan jag få det i slutbetyg. Det vore inte dumt med den där resan nu du Mia ;)?

Näe imon är det tretimmars matteprov så bäst jag övar även om jag kan det. . .

Ciao

Kommentarer
Postat av: Jenny

varsågod, fast det är du själv som jobbat dig till det! :-)

2008-12-09 @ 12:39:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0