Let me Sign!

Jahopp... Nyårsafton bestämd nu då. =) Firas hemma hos Sandra. Börjar med Sandra, mig, Ida och Linn. Partyhattar, förrätt,varmrätt,efterrätt, champagne!
Sedan kommer det fler. Kvällen avslutas säkert i en säng hos Sandra efter en runda på stan vid midnatt. Låter trevligt enligt mig...

Jag mår illa...     ....så bra är Twilight-böckerna. Var gör jag när dom tar slut. =O Vågar inte ens börja läsa den sista!
Det går ett eko i mitt huvud.. Ibland låter det : Twilight, ibland : Robert Pattinson(Edward)

Tittade precis på Shakespeare in love. Den blev alldeles för jobbig till slut med allt gammeldags språk.

Natti Natti



P.S. Jag har sett filmen 5 ggr nu. Jag är sjuk som sagt.

Fridens...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0