Jävla krona!

Igår gick jag Lucia på Västerport kyrka. Det är väl kul att va Lucia men hallo den där jävla kronan skulle endast kunna passa ett bebishuvud. Fick trycka på mig den ändå. Stod där uppe och sjöng och höll samtidigt på att svimma. Säkert trevlig syn. Men det gick igenom iaf. =) Blir lite läskigare när det ska va på slottet =/ Hoppas det inte är så mycket människor...
(Jens och Nina ska gå iaf <3)

Idag var det sånglektion. Vi var bara 7 pers så vi fjollade oss mer än sjöng. =) ("Rent hus" säger jag bara) =D

Näe snart är det Grey´s och det missar man ju inte.
*Julbord imon i skolan med ju. - Mums =)

Fridens Liljor och Kastanjetter


Kommentarer
Postat av: Nina

hihi, och jag längtar :D

2008-12-12 @ 18:10:00
URL: http://ninasverkersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0